مادری که دختر نوزادش را در ماکروویو پخت Azərbaycan-Traxtor
به زبان سرخم خنديدي - انقلابه سبزت را به نظاره نشستم - در مرگ درياچه ام سکوت مکن - تا به وداع خليجت نخندم

مادری که دختر نوزادش را در ماکروویو پخت

مادری که دختر نوزادش را در ماکروویو پخت!!

هیئت منصفه ی دادگاهی در آمریکا در مرحله تجدید نظر یک زن ویرجینیایی را در سوختن نوزاد دخترش در مایکروویو که منجر به مرگ نوزاد شد ، گناهکار شناخت.

“چینا آرنولد” ۳۱ ساله در قتل فجیع دختر ۲۸ روزه اش در آگوست سال ۲۰۰۵ مجرم شناخته و به مرگ محکوم شد و دوشنبه هفته آینده حکم به مرحله اجرا در خواهد آمد.

مادری که دختر نوزادش را در ماکروویو پخت!!

در دادگاه اول خانم آرنولد بی گناه ولی در دادگاه دوم مجرم شناخته شد و با توجه به نتایج عکس دو دادگاه ، رای گیری نهایی به دادگاه تجدید نظر کشیده شد. به گفته دادستان ، “آرنولد” بعد از مشاجره ی لفظی با نامزد خود عمدا بچه را در داخل مایکروویو گذاشته است. کارشناسان پزشکی نیز شهادت داده اند که نوزاد به مدت ۲ دقیقه در مایکروویو بوده و بعد از گذشتن دمای مایکروویو از ۴۲ درجه سانتی گراد نوزاد مرده است و مرگ او را به علت گرمای بیش از حد محیط اعلام کردند. رئیس بخش درمانی ویرجینیا نیز اعلام کرد که نوزاد پخته شده بوده است ! معاون دادستان به هیئت منصفه اعلام کرد : “پاریس کوچولو الان زنده نیست ولی صدایش شنیده می شود ، لطفا به او گوش کنید ! “آرنولد بچه ی خود را بلند کرده ، او را داخل مایکروویو قرار داده ، کلید ها را فشار داده و منتظر مانده تا دخترش بپزد !” دادستان نیز در پایان دادگاه اعلام کرد : ” این مادر دوست داشتنی و با محبت گاهی به قدری پست و شیطان صفت می شود که بچه اش را بدین طریق می کشد !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


traxtoor

AYHAN

traxtoor

http://traxtoor.loxblog.com

Azərbaycan-Traxtor

مادری که دختر نوزادش را در ماکروویو پخت

Azərbaycan-Traxtor

خوشبختي داشتن دوست داشتني ها نيست. خوشبختي دوست داشتن داشتني ها است. وبلاگ رسمي تراكتور سازي تبريز

Azərbaycan-Traxtor

وبلاگicon